ارسال سفارشات چگونه است و چقدر زمان میبرد؟

در صورت ثبت نهایی و پرداخت مبلغ کل سفارش، کالای شما بلافاصله جهت ارسال به آدرس مورد نظر آماده سازی و بسته بندی شده و تحویل پست، تیپاکس یا باربری می شود.

*کلیه سفارشات ثبت شده بالای دو میلیون تومان به صورت رایگان و به سراسر کشور ارسال می شوند.

 

* نکته مهم

در صورتی که از روش پرداخت مستقیم بانکی مبلغ سفارش مورد نظر را پرداخت نمائید، سفارش در ساعت کاری همان روز آماده سازی و ارسال می شود.

اما اگر از طریق درگاه پرداخت آنلاین اقدام به پرداخت مبلغ سفارش نمائید سفارش مورد نظر در تایم اداری و یک روز بعد آماده ارسال می شود.

 

ارسال سفارشات به چهار صورت پیک درون شهری ، پست، تیپاکس و باربری های مجاز انجام می شود که در ادامه به توضیح هر روش می پردازیم.

 

روش اول، ارسال سفارشات از طریق پیک درون شهری می باشد که مختص سفارشات شهر مشهد مقدس بوده و کالا در همان روز و با تحویل فوری حداکثر 5 ساعته به دست مشتریان عزیز می رسد.

 

روش دوم، ارسال سفارش از طریق شرکت ملی پست می باشد که بهترین روش ارسال کالا بوده و اکثر سفارشات از طریق همین روش ارسال می شوند و به دست مشتریان می رسند. ارسال امن و سریع از ویژگی های این روش می باشد.


روش سوم، ارسال سفارش از طریق تیپاکس می باشد که اکثر کالاها هم از طریق همین روش ارسال می شوند و به دست مشتریان می رسند. ارسال راحت، امن و سریع از ویژگی های این روش می باشد.

 

روش چهارم، ارسال سفارش از طریق باربری های مجاز سطح کشور می باشد و بنا به درخواست مشتری و شرایط کالا ارسال سفارشات از این روش انجام می شوند.