پرسش های متداول

پاسخ به سوالات رایج شما

چگونه می توانم سفارش خود را ثبت کنم؟
  • برای ثبت سفارش و خرید اینترنتی از وبسایت فروشگاه ملودی ارتباط لازم است که محصولات مورد نظر خود را به سبد خرید اضافه نمایید و پس از ورود به حساب کاربری خود و یا ثبت نام در سایت و تکمیل اطلاعات، نسبت به ثبت نهایی سفارش خود اقدام نمائید.
  • در صورت پرداخت آنلاین سفارش شما در اسرع وقت ارسال می شود و در صورتی که هنگام پرداخت گزینه پرداخت مستقیم بانکی به شماره حساب درج شده را انتخاب کرده باشید، همکاران ما برای انجام هماهنگی های لازم، در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.
آیا امکان ثبت سفارش بدون داشتن حساب کاربری و ثبت نام در سایت امکان پذیر است؟
خیر، داشتن حساب کاربری و تکمیل اطلاعات حساب، مانند نام و نام خانوادگی، شماره تماس، ایمیل، آدرس و … لازمه خرید اینترنتی از وبسایت فروشگاه ملودی ارتباط است.
آیا بعد از ثبت سفارش امکان تغییر یا لغو سفارش مورد نظر امکان پذیر است؟
متاسفانه پس از ثبت نهایی سفارش، امکان لغو و یا تغییر آن وجود ندارد و برای انجام این کار می بایست در اسرع وقت و در ساعات کاری با فروشگاه ملودی ارتباط تماس حاصل نمائید.
کالاهایی که موجود و بدون قیمت هستند به چه معناست؟
به علت محدودیت های موجود بر روی برخی کالاها و نوسانات قیمت، بعضی از محصولات در وبسایت بدون قیمت و یا با برچسب تماس برای خرید دیده می شوند که برای هماهنگی و اطلاع از قیمت و موجودی آن ها لازم است با فروشگاه ملودی ارتباط تماس حاصل نمائید.
چگونه می توان مبلغ سفارش مورد نظر را پرداخت کرد؟
به طور کلی دو روش برای پرداخت مبلغ سفارش کالای مورد نظر وجود دارد:
1- پرداخت آنلاین از طریق درگاه پرداخت انلاین موجود در وبسایت
2- پرداخت مستقیم بانکی و واریز مبلغ به شماره کارت یا شماره شبا حساب بانکی درج شده
از کدام کارت های بانکی می توان برای پرداخت آنلاین استفاده کرد؟
از کلیه کارت های بانکی عضو سامانه شتاب می توان برای پرداخت وجه مبلغ سفارش مورد نظر استفاده کرد.
اگر پرداخت آنلاین ناموفق باشد چه اتفاقی می افتد؟
در صورت ناموفق بودن پرداخت آنلاین، به صفحه ثبت سفارش محصول بازخواهید گشت و پیام ناموفق بودن خرید آنلاین نمایش داده خواهد شد.
در صورت کسر شدن وجه از حساب شما، ظرف ۷۲ ساعت آینده، به علت قرار داشتن وجه در حساب میانی بانک، مبلغ پرداختی توسط بانک به حساب شما عودت داده خواهد شد.
آیا درگاه پرداخت آنلاین وبسایت فروشگاه ملودی ارتباط امن است؟
با تلاش های انجام شده، درگاه پرداخت وبسایت ملودی ارتباط با حفظ حریم، قوانین، و استفاده از پروتکل https یک درگاه کاملا امن است تا مشتریان، خریدی امن، راحت و بی دغدغه را تجربه کنند. توجه داشته باشید که برای هرچه بالاتر بردن امنیت پرداخت، از صفحه کلید مجازی ظاهر شده بر روی تصویر، جهت وارد کردن رمز کارت خود استفاده نمائید.
چگونه می توان مبلغ سفارش را به صورت کارت به کارت یا واریز به حساب انجام داد؟
در صورت عدم تمایل به پرداخت آنلاین از طریق درگاه پرداخت، می توانید از طریق انتخاب گزینه پرداخت مستقیم بانکی، مبلغ سفارش خود را به شماره کارت یا شماره شبا حساب بانکی قرار گرفته شده در صفحه پرداخت اقدام به واریز وجه نمائید و رسید بانکی یا شماره تراکنش را به شماره همراه درج شده در وبسایت ملودی ارتباط ارسال نمائید.
آیا می توان به صورت اقساط از فروشگاه خرید کرد؟
بله، برای اطلاع از امکان خرید اقساطی کالاها و شرایط با شماره تماس های درج شده در وبسایت تماس حاصل نمایئد. 
پس از ثبت نهایی سفارش چه اتفاقی می افتد؟
بلافاصله بعد از ثبت نهایی سفارش و پرداخت مبلغ مورد نظر از طریق درگاه پرداخت یا واریز به حساب بانکی، پیگیری های لازم صورت میگیرد و محصول شما بسته بندی و آماده برای ارسال میشود.
و در صورت لزوم همکاران ما با شما تماس خواهند گرفت.
چه زمانی طول میکشد تا سفارش به دستم برسد؟
  • ساکنین مشهد مقدس می توانند پس از ثبت سفارش، کالای مورد نظر خود را در همان روز و حداکثر ظرف مدت زمان 5 ساعت دریافت نمایند. بدیهی است که تعدد سفارشات آن روز نیز در مدت زمان تحویل کالا بی تاثیر نخواهد بود.
  • سفارش های دیگر شهر های کشور اکثرا از طریق پست و تیپاکس انجام می شوند و ظرف مدت زمان حداکثر 72 ساعت کاری تحویل داده خواهند شد.
 
 
سفارشات از چه طریقی ارسال می شوند؟
  • سفارش های مشهد مقدس در همان روز و از طریق پیک ارسال می شوند
  • به دیگر شهر های کشور نیز محصولات اکثرا از طریق پست و تیپاکس ارسال می شوند اما برخی از محصولات هم بنا بر درخواست و صلاح دید مشتری و یا شرایط کالا از طریق باربری های مجاز ارسال خواهند شد.
شرایط ارسال رایگان چیست و آیا تمامی سفارشات شامل ارسال رایگان می شوند؟
تمامی سفارشات بیش از مبلغ دو میلیون تومان به صورت رایگان و به سراسر کشور ارسال خواهند شد.
* نکته: کالا هایی که در جشنواره ها قرار گرفته و دارای تخفیفات ویژه ای هستند شامل ارسال رایگان نمی باشند و هزینه ارسال به عهده مشتریان عزیز خواهد بود.
پیگیری سفارش به چه صورت است؟
برای اطلاع از وضعیت سفارشات خود، پس از ورود به پنل کاربری، از قسمت سفارش، می توانید سفارش مورد نظر را انتخاب کنید تا اطلاعات تکمیلی آن، نمایش داده شود. در صورتی که سوالی دارید، می توانید با پشتیبانی فروشگاه تماس حاصل نمائید.
 
مهلت تست کالاها چه مدت است؟
ملودی ارتباط برای کلیه سفارش ها مدت یک هفته فرصت تست از زمان تحویل کالا توسط مشتری جهت اطمینان از صحت کارکرد کالای خریداری شده برای مشتریان در نظر گرفته است. چنانچه در این مدت هر گونه اشکال و یا نقص فنی در کالا توسط خریدار مشاهده شود، پس از تماس با واحد فروش، در صورت موجود بودن کالا، کالای مرجوعی دقیقا با همان مدل تعویض خواهد شد و در غیر این صورت امکان بازپرداخت وجه وجود خواهد داشت، بنابراین در صورت موجود بودن کالا، وجه مرجوع نخواهد شد. چنانچه هرگونه عدم تطابق با مشخصات فنی کالای خریداری شده با آنچه در جدول مشخصات فنی محصول مورد نظر در سایت وجود داشته باشد، خریدار می تواند در مدت زمان یک هفته فرصت تست کالا نسبت به مرجوع ساختن و یا دریافت مابه التفاوت مشخصات فنی به انتخاب خود اقدام نماید.
مدت زمان و شرایط گارانتی کالاها به چه صورت است؟
تمامی کالاهایی که در وبسایت فروشگاه ملودی ارتباط وجود دارند، دارای یک سال گارانتی و سه سال خدمات پس از فروش هستند. چنانچه کالای خریداری شده پس از مدت زمات تست هفت روزه کالا، دچار نقص فنی شود، خریدار می بایست طبق شرایط گارانتی نسبت به ارائه کالا و دریافت خدمات پس از فروش از فروشگاه اینترنتی ملودی ارتباط اقدام نماید.

در صورتی که پاسخ سوال مورد نظرتان را پیدا نکردید با ما در ارتباط باشید

09362161000 - 05132248152

منوی دسته های خود را در Header builder -> Mobile -> Mobile menu menu -> Show/Hide -> Choose menu تنظیم کنید.
سبد خرید
به دلیل نوسان نرخ ارز لطفا قبل از نهایی کردن سفارشات خود جهت اطلاع از آخرین قیمت با شماره های 09362161000 و 05132248152 تماس حاصل نمائید.
فروشگاه
0 مقایسه
خانه
0 موارد محصول
حساب کاربری من